11+1 tipp a szép hashoz

Írta: Raj Kriszta.

Természetes, hogy mindannyian szép, lapos has után áhítozunk, hiszen így jobban érezzük magunkat bőrünkben és szebben mutatunk ruhában, vagy ruhátlanul. Sajnos egyre többen szenvednek puffadástól és fogalmuk sincs, hogyan tudnának megszabadulni a kellemetlen tünettől.

Nem feltétlenül az a cél, hogy mindenkinek izmos hasa legyen, de az biztos, hogy könnyebbnek érezzük magunkat sörhas vagy úszógumik nélkül Ahány ember, annyi szokás, mindenkinél más-más módszer válik be, így aztán természetes, hogy mindenki szívesebben támaszkodik a saját tapasztalataira.

Íme, néhány tanács, ami szinte mindenki számára hatásos lehet

  1. Felkelést követően mindjárt igyon meg egy nagy pohár langyos vizet citromlével.
  2. Délelőtt csak nyers gyümölcsöt fogyasszon! A leghatásosabb, ha egyszerre csak egy fajtát választ.
  3. Ha zöld gyümölcsökből készítünk turmixot, egy kis fahéjat még adjunk hozzá, mert enyhíti a puffadást.
  4. Ajánlatos, az étkezések előtt 1-2 órával gyümölcsöt fogyasztani.
  5. Próbáljon meg egy héten keresztül gluténmentesen táplálkozni. Higgye el, a csoda nem marad el. Gluténmentes gabona például a quinoa (dél-amerikai gabonaféle, a cékla és a paraj családjába sorolható növény), a kukorica és a barna rizs.

Szép has

  1. Mielőtt az étkezési szokásainkon drasztikusan változtatnánk, meg kell értenünk, hogy ez által a beleink is tisztulnak, a testünk is erős, ellenállóbb lesz. Célszerű konzultálni egy étkezési tanácsadóval.
  2. Naponta 10 perc torna az összes izmunkat megmozgatja, segít a puffadtság leküzdésében.
  3. Figyeljünk oda a táplálkozásunkra! Ne együnk szénhidrát tartalmú ételeket, fehérjét tartalmazó élelmiszerekkel együtt. Főétkezésekhez minden nap készítsünk egy adag salátát is. A zöld saláta megtisztítja a bélrendszert, ezáltal az egész szervezet megkönnyebbül és elősegíti a zsírégetést.
  4. Igyon meg minden nap legalább 2 liter szűrt vizet.
  5. Fogyasszon gyógynövényteákat, főleg csalánból és citromfűből.

Mozgással a szép hasért

  1. Használjon asztali só helyett Himalája kristály sót.

+1. Ne felejtse el, hogy a különböző hatású hormonok is hatással vannak szervezetünkre. Gyakran érezzük, hogy a testünk irányítása kicsúszik az irányításunk alól (pl. a havi ciklus esetén). Ilyenkor több folyadékot kell a szervezetünkbe juttatni, több savanyúságot, zöldséget ajánlott fogyasztani, és egy kis séta is jót tesz. Kapcsolódjunk ki ahelyett, hogy mérgelődéssel éljük meg ezt a női áldást.

Wellness
Fitnesz
Szépség
Egészség